برد پیت ایرانی می خواست روزی به هالیوود راه پیدا کند اما به اتهام شرارت و درگیری دستگیر شد.

طرح امنيت

همشهری آنلاین - حوادث: اسمش باربد و متولد سال ۱۳۷۲ است اما همه او را برد پیت صدا می‌زنند؛ چون به گفته خودش چهره اش شبیه به برد پیت است و رویای بزرگ زندگیش این بوده که روزی به هالیوود راه پیدا کند. او حالا درمیان متهمان دستگیر شده در طرح پلیس و جرمش درگیری و شرارت است.

چرا برد پیت ایرانی به جرم شرارت دستگیر شده؟

چون از کودکی خیلی زود خشمگین و عصبانی می شدم. نمی توانستم خودم را کنترل کنم. اینبار هم نتوانستم خشمم را کنترل کنم و حالا اینجا هستم.

مگر چه اتفاقی افتاد؟

یک روز دایی ام به من زنگ زد و گفت میایی برویم کافه رستورانی در غرب تهران. ابتدا فکر کردم که منظورش این است یک شب برویم با هم شام بخوریم و قلیان بکشیم اما بعد گفت که مهمانی است. دایی ام می گفت در یک گروه تلگرامی عضو شده که پول پرداخت میکنی و به مهمانی می روی. می‌گفت هم تفریح است و هم شام و مشروبات الکلی. چون حالم زیاد مساعد نبود و غمگین بودم دعوت دایی ام را پذیرفتم. آن شب رفتیم رستوران اما فکرش را نمی کردیم که کارمان به درگیری کشیده شود. من هم نتوانستم خشم خودم را کنترل کنم و تا می شد چند نفر را کتک زدم.

چه موضوعی موجب شد تا درگیری میان شما و مهمانان دیگر کافه شکل بگیرد؟

یکی از مهمان ها، مردی میانسال بود که حسابی حالش خوب بود و شادی می کرد! گاهی هم حرف های عجیب می زد که من ناگهان به او خندیدم و لهجه اش را مورد تمسخر قرار دادم. همین موضوع موجب شد تا مرد میانسال و اقوامش بر سر من بریزند و با چوب کتکم بزنند. من هم به سمتشان هجوم بردم و چند نفرشان را زدم. سپس دایی ام مداخله کرد که او هم زخمی شد. به دایی اش که کنارش نشسته و سرش را باندپیچی کرده اشاره می کند و می گوید: ببینید چه بلایی بر سر دایی ام آورده اند، شانس آوردیم که زنده مانده است. اگر ضربه ها را محکم تر می زدند قطعا دایی ام را از دست می دادم والان کنارم نبود.

سابقه دار هم هستی؟

سابقه که ندارم اما هر وقت عصبانی می شوم، ‌مردم را کتک می زنم. چندبار به خاطر درگیری رفتم کلانتری اما خیلی زود همه چیز ختم به خیر شد.

مواد هم مصرف می کنی؟

نه اصلا. من آدم حسابی هستم. تاتر می خوانم و دلم می خواهد وارد حرفه بازیگری شوم. راستش را بخواهید به من میگویند برد پیت. درواقع بدل برد پیت هستم. به لحاظ شباهت ظاهری ام با این بازیگر مشهور. مدام تصور می کردم که زندگیم هم شبیه به برد پیت است. روزی به سینمای ایران و بعد هالیوود راه پیدا میکنم و برای خودم سوپراستار می شوم. برای رسیدن به رویای بزرگم، حتما تمام تلاشم را خواهم کرد، خدا را چه دیدید شاید رسیدم به رویای بزرگم. مرا دست کم نگیرید، من بدل برد هستم!

کد خبر 873818

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha